dissabte, 28 de març del 2020

POEMES DE CONFINAMENT

Bon dia a totes!
Avui us porto un poema que he fet per un projecte que tinc entre mans... m'aniria molt bé que em donéssiu la vostra opinió i què faríeu per millorar-lo (encara tinc molt de temps, estic fent feina prèvia a poder posar-me a fer la feina forta)

El poema es titula Ara que estem junts, perquè és una part bonica del projecte que estic fent, l'amor, la clau de volta de tota la trama. Sí, ara tot té a veure amb la novel·la d'en Roc, ho sé, però quan una novel·la és bona i marca vols fer referència perquè la resta la conegui.


Bé, que escric molt però marxo per les branques...
Aquí ho teniu!

ARA QUE ESTEM JUNTS

La guerra va esclatar
i nosaltres érem dues criatures
ara d’allò ja fa anys
i ara som més madures

Ara que estem junts,
després de separar-nos
ara que estem junts
tenim temps per escalfar-nos

Ara que ja no fa fred
estem aquí al poble
ara que estic aquí dret
dient-te aquests mots pobres

Avui que en fas 18
I m’agradaria dir-te que
malgrat el neguit
tinguis sempre el somriure

Aquests dies que vindran
són de total incertesa
plens de dubtes estaran
però no hem de tenir feblesa

Encarem un moment
on podem buscar una solució
ja veuràs, hem de tenir present
que tot anirà a millor

Ara que estem junts
en aquest dia tan especial
vull mirar-te als ulls
i dir-te que ets genial!

Gràcies per tots els dies
que hem compartit
gràcies per tots els somriures
que no ens han dividit

Per totes les confidències
per totes les experiències
per cada racó del món
vist des de l’horitzó

Per abastar el teu somni
per fer allò que vols
per acompanyar-te des de l’ombra
i dedicar-te mil cançons

Avui, fent aquest concert
estic aquí dempeus per dir-te
uns pocs versos a cor obert
que et facin aixecar un somriure

Gràcies per cada instant
que ja hem compartit
gràcies per cada regal
quan m’acarones el pit

Ets molt especial,
ets una noia fenomenal
soc molt afortunat
per haver-te estimat

I per acabar aquests versos
només em falta dir-te
que soc molt afortunat
per tenir-te al costat

Espero que us agradi, doneu-me la vostra opinió als comentaris... m'anirà molt bé!

Gràcies per ser incondicionals i llegir-me sempre! Ara falta dir-me les vostres reaccions i comentaris!

4 comentaris:

  1. Respostes
    1. Merci bonica!! Les teves poesies també són molt maques i també és un honor llegir-les!

      Elimina
  2. Molt bo com tots els que fas... Algú t'ha enviat un correu perquè publiquis un poemari amb tots els poemes que has escrit fins ara, a wattpad.com i participis a un concurs que és possible que guanyis.

    Besòs a cau d'orella,

    Phoenix of the Literature

    ResponElimina