dilluns, 23 de març del 2020

Lectures confinades

Bon dia i bon confinament a totes!
Avui us porto lectures adequades per aquests dies, confinades però sense deixar la cultura a banda!

Espero que se us estigui fent una mica menys dur cada dia, però per col·laborar a aquest minvant de nervis us portaré una entrada amb llibres que m'estic llegint aquests dies (i que us recomano)...

En primer lloc m'he rellegit el llibre que vaig mencionar a la darrera publicació Ara que estem junts, de Roc Casagran, una novel·la que, com vaig dir en el seu moment transmet molta tendresa i que he tingut el plaer de conèixer més a fons (perquè li he fet una entrevista a en Roc per projectes que tinc en ment) i això m'ha permès conèixer més a fons la trama de la novel·la, així que, merci Roc per accedir a contestar les preguntes!
Espero que amb la ressenya que us vaig fer a la darrera publicació us entrin ganes de llegir-lo, ja us dic jo que no us deixarà indiferents! 
És una meravella i, l'edició que tinc jo (la de la fotografia) és INCREÏBLE! Perquè la Lara Costafreda és increïble, i quan s'ajunten dues persones que són brutals només poden sortir meravelles com aquestes!! 
Us el recomano moltíssim, si podeu adquirir-lo per aquests dies que ens esperen per endavant, ja us asseguro que se us passaran volant (si no us passa com a mi i us ell llegiu en dues hores...).

En segon lloc m'he llegit aquesta novel·la d'Irene Solà, que he de dir que me la va recomanar l'Aina Torres i va encertar de ple!
És una novel·la que explica diverses històries, però totes amb alguna semblança entre elles, hi ha una trama curiosa i complexa, però molt ben entrellaçada i escrita, els punts de vista i la manera en què fa parlar els personatges (malgrat no hi hagi diàlegs presents) és fantàstica i en puc aprendre moltíssim!
Me l'he llegit en un parell de dies, perquè estar confinada té aquestes coses, que quan no faig coses de la universitat em dedico a llegir o a avançar projectes que tinc en ment...

Així que merci Aina per la recomanació, tenies raó, la Irene Solà és molt bona i d'ella en puc aprendre moltíssim!!




Aquest que teniu a l'esquerra és el llibre amb el què estic ara, un llibre bastant complex i escrit en format d'obra de teatre... La leyenda del espadachín verde. La vara mágica és com una mena de guió de cinema. El seu autor és, a més de bon escriptor, una molt bona persona... el llibre val molt la pena malgrat ser una mica difícil de seguir (a la segona vegada que el llegeixes ja t'acostumes als noms dels personatges i és molt més fàcil).
L'autor d'aquest súper llibre (perquè té més de cinc-centes pàgines) és l'Adrián Vizcaíno, un futur director de cinema (i ja m'anticipo perquè sé que ho aconseguirà....), on fas un viatge entre els regnes d'un continent fictici per descobrir la veritat, on has de prendre partit al llarg del llibre i on no tot és com sembla... una història molt bonica, amb amor i traïció, amb soldats i princeses, amb sang i fetge, però també amb tendresa i complicitats... 
Estic orgullosa de poder dir que vaig veure néixer i créixer aquesta meravella, estic orgullosa de poder dir que vaig ajudar a millorar tant com podia les primeres pàgines... les hores de lectura que ens passàvem corregint no me les farà oblidar ningú!
Gràcies Adri, és un llibre genial i tindràs molt èxit! (Esperant la segona part...)

I fins aquí les lectures d'aquesta setmana confinada, però estic convençuda que me'n llegiré més... ens esperen molts dies d'estar a casa cuidant-nos en salut... ja us aniré fent ressenyes!

Que el confinament sigui el menys dur possible i ompliu-vos els prestatges (o els suports electrònics) de llibres, podeu viatjar a móns diferents i sense moure-us del sofà (o del llit)!!

1 comentari:

  1. Interessants recomanacions, me les apunto per aquests dies de quarentena. Gràcies ☺️

    ResponElimina