dijous, 14 de maig del 2020

PROJECTES NOUS

Nous projectes!
Després d'estar mig desapareguda pel blog us porto una entrada per convidar-vos a llegir un nou projecte que tinc entre mans, un nou blog.

Aquest blog va néixer amb la necessitat de poder posar en paraules tot el que sento els darrers dies, tot el que m'ha passat i aprendre a gestionar les emocions (tan bones com dolentes) a través de l'escriptura i canalitzar-ho de la millor manera que sé i tinc, a través de les paraules i l'escriptura.

El blog s'anomena Reflexions de butxaca, i són reflexions que vaig fent gairebé cada dia (fins ara no he fallat mai), tot i que fa poquet que l'he començat. 

Espero que us agradi el blog, que em pugueu entendre i, sobretot, que si mantenim contacte i no us contesto com hauria no em jutgeu. Aquest confinament ens afecta a totes més del que creiem.

Gràcies.

Atentament,



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada